"حسن عباس زاده" مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس شد

با رأی هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی خلیج فارس، "حسن عباس زاده" مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس شد

به گزارش مشرق، اعضای هیئت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به اتفاق آرا در روز سه شنبه (۲ تیرماه) حسن عباس زاده را به عنوان مدیرعامل این شرکت انتخاب و از زحمات محمد شریعتمداری قدردانی کردند.

حسن عباس زاده، پیش از این معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • محمدی IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    0 0
    استقلالی هست یا نه؟
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    0 0
    نونش تو روغنه با حقوق میلیاردی
  • بازنشسته نفت US ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    1 0
    جناب آقای عباس زاده خواهشمندم بودجه استقلال را قطع کنید ما بازنشسته های خیلی در مضیقه زندگی خود و خانواده فرزندان خود قرار داریم در اسلام در باره رعایت حق‌الناس خیلی سفارش شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس